Monday, April 4, 2011

Darth Sitina

Napala org pakai tudung nk disamakan dengan watak Darth Sidious (bukannya Darth Vader ye, Darth Vader namanya lepas dh pakai topeng k!) Star Wars tuh?!


Arituh DCT yg kena...


Semalam, di red carpet ABPBH 2010, Yuna plak.


Aku rasa cantik jerw...

Kutuk artis pki seksi2 nampak apa2 yg tak patut nampak dahla. Cubala bg sikit dorongan org nak berbuat kebaikan.

credit pictures Yuna to OhBulan and Budiey

4 comments:

Anonymous said...

bagus la nak buat kebaikan tapi islam tak suruh sampai macam tu. melaram2 tu pun dah tak elok untuk wanita. diorg semua dh besar2, takkan nak kata perlahan2 berubah. diorg tu public figure, jgn sampai hantar msg yg salah kat fans..macam dato ct, tutup aurat ke tu?? tapi mulut tak henti2 alhamdulillah.
*peace*

Salle Sulieman said...

sukalah gaya Yuna!!

NKLi GKaR said...

Cik Anon, Hidayah mmg urusan tuhan, tapi kalu nk drastik, takut nanti ke belakang lain jadinya. Mcm ada selebriti mula2 berubah masuk tv nangis2, tp skrg... tudung pun mcm nk t'cabut, leher pun nampak.

BTW, napa fans nk cari idola agama dlm artis ek? carila ustz ustzh, baru betulka.

Kalu mula pun dh salah, camno natijahnya nk berjaya?

NKLi GKaR said...

me 2